آیسانآیسان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
آیسانآیسان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
آیسانآیسان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
آیسانآیسان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
آیسانآیسان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

آیسان نخودچی مامان و بابا

هفته ی 23

1393/6/26 16:28
نویسنده : مامان آیسان
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

امروز 2 روزه که رفتی تو 23 هفتگی.تکون خوردنات تو دلم بیشتر شده.ایشالا خودت مامان شدی میفهمی که چه احساس قشنگیه که یه موجود تو دلت حرکت میکنه.

شبها خوب میخوابی و اذیت نمیکنی ولی صبح یه کاری میکنی که بلند شم و برم زودتر صبحانه بخورم.فکر میکنم شما هم گرسنت میشه.نمیدونم...راضی

باباییت خیلی عجله داره زودتر ببینت مامانی.منم دوست دارم زودتر بگذره و روی ماهتو ببینم.

سیسمونیتو خریدم فقط مونده سرویس چوبت.قربونت برم که انقدر روزیت زیاده عشق مامان.محبت

امروز خاله مرجانت رفته بود ایلیا رو واکسن 2 ماهگی بزنه.بعدش اومد خونمون.دیدمش دلم براش سوخت لباشو جمع کرده بود عسیسم.غمگین

اگه حسودیت نیاد خیلی دوسش دارم .پسرخاله آرتینتم خیلی دوست دارم.میمیرم براشون.

اینم عکسای قشنگشون

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان مرجان
3 مهر 93 2:14
آخ خاله قربونه خودتو پسر خاله های خوشگلت بره دخمله گشنگم...پس کی میایی دلم آب شد نفسممممممممممم
مامان سارا
4 مهر 93 16:47
سلام عزیزم خوبی منم مثل تو هستم گرسنه میشم و صبحها ساعت 5 یا 6 صبح بیدارم من 30 هفته و یک روز دارم تا به امروز.و همه چیزهایی که گفتی واسه منم هست.هفته های بالاتر که بری تکون های نی نی هیجانی میشه. خیلی شیرینه این لحظه ها. امیدوارم نی نیت رو سالم بغل کنی گلم[سلام عزیزم .مرسی ایشالا زایمان راحتو خوبی داشته باشی]
مامی فاطمه
4 آبان 93 21:25
سلام مامان عزیز انشالله به سلامت فارغ بشی عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست حتی پزشک زنان هم داریم که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا بودم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati