آیسانآیسان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
آیسانآیسان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
آیسانآیسان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
آیسانآیسان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
آیسانآیسان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

آیسان نخودچی مامان و بابا

هفته ی 39

1393/10/13 21:39
نویسنده : مامان آیسان
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس مامانمحبت

دختر قشنگم قرار شد روز 18 دی پا به این دنیای قشنگ بذاری.

دکترم گفت هرچی بیشتر بمونه بهتره و خدای نکرده یه وقت اکسیژن کم نیاره که مجبور بشه بره تو دستگاه.الانم 4 روز مونده عقش کوشولوم تا بغلت کنم.آرام

ووووویییییی دارم لحظه شماری میکنم الانم شما داری سکسه میکنی خندونک اعصابت خورد میشه همش کمرتو فشار میدی بالایی و منم دردم میاد.تو این 2 هفته ی آخر هرروز سکسکه میکردی امیدوارم خوب وزن گرفته باشی مامانی.راضی

فقط یه کوچولو استرس دارم نکنه زردی داشته باشی البته دلم روشنه ایشالا که نداری دخترم.فرشته

دوستت دارم فرشته کوچولوی مامانبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)