آیسانآیسان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
آیسانآیسان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
آیسانآیسان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
آیسانآیسان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
آیسانآیسان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

آیسان نخودچی مامان و بابا

اولین مسافرت

1394/4/30 17:25
نویسنده : مامان آیسان
272 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یدونه ی مامان سهلام...محبت

دخملم اولین مسافرتت و توی 5 ماهگی مشهد رفتی با مامان و بابایی و عمو محسن (پسرخاله ی بابا) که یه خورده اذیت شدی.رفت و برگشتمون با هواپیما بود که شما اذیت نشی ولی تو هواپیما که میرفتیم زود شروع میکردی به گریه و لگد میزدی.تو  فرودگاه هم گشنه شده بودی و به قول یکی از کارکنان فرودگاه و گذاشتی رو سرت قه قهه

خلاصه اینکه خیلی خوش گذشت حسابی زیارت کردیم.خیلی وقت بود نرفته بودم زیارت و میدونم که امام رضا اول تورو بعد مارو طلبید.خیلی احساس سبکی میکنم خوشحالم و به جای همه زیارت و دعا کردم.تو حرم هم زیاد نق میزدی انگار از جای شلوغ بدت میاد...

4 روز مونیم البته یه روزشو هم رفتیم شاندیز که خیلی اونجا خوش آب و هوا و زیبا بود.ایشالا یه بارم با خاله مرجان و خاله مژگان بریم.

از خودت بگم که شیطون شدی و زیاد جیغ میزنی و البته دیگه بغل کسی میری گریه نمیکنی.تو روروئک هم عقبی میری و به جایی گیر میکنی جیغ میزنی.چشمک

با باباییت خیلی بازی میکنی و براش صداهای مختلف درمیاری و حسابی خودتو جامیکنی تودلش.

جدیدا هم که تا میره سراغ لب تاب شیرجه میزنی رو لب تاب و بیچاره باباییت مجبور میشه جمعش کنه.

تو همه ی زندگی منی انقدر شیرین شدی که دوست دارم لحظه ها آروم بگذرن و من سیر بشم از بودن با تو....

دوست دارم دختر قشنگمبوس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)